- solariumet

Emelie hade alldeles rätt. Det blev en sväng till solariumet för att jag ska vara "van" vid solen då jag kommer till grekland så att jag slipper bränna mig. Skulle inte vilja säga att det blir någon större skillnad men är nog fortfarande lite brunare än dom som inte solat.
Nu har jag nyss kollat på rapporten och allt är en enda stor röra. Måste kämpa på med den här hela veckan och helgen nu så att den blir bra, så att jag kan känna mig stolt då jag åker bort. Just nu ser det inte ut som att jag kommer att ha så mycket läxor men det ändras säkert sen?!

Nu ska jag göra några tal i matten och sen kolla the mentaliset. För er som inte sett det rekommenderar jag det, hehe jag tycker han är rätt skön!
Imorgon blir det spinningpass kvart i sju så jag och emelie lär väl dö, skönt ska det iallafall bli. Nu måste jag göra lite matte! ♥


det var vad datorn hade att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0