- tisdag klar!

Då var tisdag och klar, skönt! bara onsdag som är heldag för på torsdag och fredag slutar vi efter lunch, ännu bättre. Skolan gick bra, nog för att tisdagar måste vara den segaste dagen på veckan. Vi har inte hk teori så det blev ett konsumbesök+stengatanstrappuppgång, haha! Emelie och jag har som våra små stunder. Tog även lite kort fast skulle inte påstå att det blev särskilt många. Vi skulle ju dokumentera våran klass men sorry det blev inte. Sista lektionen var iaf spanska och jag och emelie teamade på bra även fast vi inte fick ;)

Nu ska jag läsa igenom min engleska och sedan skicka in den till sari så att det blir överstökat och sedan blir det att köpa på med min no rapport.

förresten det kan ju vara bra att veta! (för er som inte är uppmärsamma) Att vi har gjort olika kategorier där det finns "våra inlägg, elins inlägg och emelies inlägg" så där ser ni vem av oss som skriver om man inte listar ut det i texten, tänkte att det kunde vara bra ;)

Ska lägga upp bilderna från våran fina tripp senare för nu är det engelska jag måste satsa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0