- all i had was a dream

Dagen var rätt seg fram till vid fyra tiden då jag fick ett sms av amanda att hon var i stan. Då bytte jag kläder eftersom jag satt i myskläder och så gick jag in till stan. Det blev två nagellack och nagellacksborttagning. Nu är jag hemma och har precis pratat med mamma lite och hon har lyckats övertala mig att lämna tillbaka mina älskade skor. Jag hade äntligen tagit steget att köpa ett par jätte snygga kilklacks skor och nu måste jag lämna tillbaka dom. På någon konstigt sätt så lyssnar jag oftast på min mamma när det gäller att lämna tillbaka saker för hon har alltid rätt känns det som. Men nu har hon iallafall lovat att sponsra mig med ett par lägre boots typ. Ajja får se till att gå med henne på stan någon dag och även hitta en jacka.

Kvällens planer är att chilla så kanske det blir någon film eller något.


r.i.p       hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0