- behind the mask

då var första dagen avklarade. Kan inte säga att det känns bra, men inte dåligt heller. Min sommar har varit jätte härligt, med många roliga saker. Dock har ju även sommaren nackdelar. Just nu känner jag att jag skulle velat ha sommarlov två veckor till. Men nu är det iallafall skola och då får man göra det bästa av det. Imorgon drar skolan igång med vanliga lektioner så då är det att satsa på en gång. Mitt schema var helt okej, men senaste dag är till 16.35 och min längsta sovmorgon (även den enda) är till klockan 11.40.

Så nu taggar jag för tre långa år med min klass som förhoppningsvis blir bättre när man lär känna alla där. Just nu är klassen rätt indelad men det kanske det bli ändring på. Nu får ni en bild på mitt schema!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0