- do you think we will wait?

Igårdagen var ingen höjdare måste jag säga. Inget av det var roligt förutom sällskapet. Kvällen började bra hos mig där vi fixade oss och så. Vid sju tiden gick vi in till stan där vi lyssnade på ola vilket var en bra början på kvällen. Resten av kvällen varndrade vi runt med massa olika folk. Först var det marcus och hampus och senare blev det marcus (en annan) och hans kompisar. Vi tog inte så mycket bilder men jag hoppas att det blir ändringar på det ikväll!

Idag har det varit en chill dag med amanda, madde och elvira ett tag. Nu sitter jag hemma hos amanda medans hon är i duschen. När hon duschat klart ska hon välja ut kvällens kläder och sen ska vi dra hem till mig och göra oss klara. Vi kommer få sällskap av madde och kanske elvira.

Ikväll är det luleåkalaset igen som gäller men idag är det bra artister så det är bra. Vi är taggade som fan på hoffmaestro som ska spela och sen är det väl några andra man kan lyssna på men ingen som är wow. Så förhoppningsvis blir det här en bättre kväll än igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0