- fire

Amanda åkte för ett tag sen så nu hade jag tänkt att kolla lite tv med mamma för ovanlighetens skull. Det var tydligen någon norsk kriminalare på nian som tydligen skulle vara bra. Blir det tråkigt så går jag väl och sätter mig vid datorn men det tror jag inte kommer hända. Sedan måste jag även hinna med att raka benen så att man är lite fresch till i helgen, plus att det är behövligt.

Ikväll blir det en tidig kväll för imorgon ska jag upp i tid och åka in till stan en snabbis. Sen på kvällen är det "luleåkalaset" eller vet inte riktigt om man ska kalla det de men. Det ska iallafall bli roligt att det händer något i luleå. Hur man ska se ut / ha på sig är frågan men det får jag eller kanske amanda lösa imorgon?! Förmodligen kommer det någon bild sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0