- free fallin

Igår åkte vi iväg till amanda där det blev att kolla på massa bilder, skratt och lite allt möjligt. Det blev ingen sen kväll eftersom mamma skulle upp 3 i morse så fick jag inte komma hem och råka väcka henne. Kom hem kring elva och då skulle jag gå och titta tv men istället slog jag på datorn och kollade "den rätta för rosing". Måste ju säga att det är ju svårt att inte tycka att hugo rosas är snygg och charmig! Hann kolla två avsnitt sen gick jag och la mig.

Imorse hade jag ställt alarm halv elva för att jag skulle gå upp och åka iväg och träna men jag hade ont i halsen, huvudet och öronen så det var inte så lägligt. Då slog jag av alarmet och somnade om. Vaknade igen efter elva någon gång. Då satte jag mig vid tv;n men det var absolut ingenting att se så då fortsatte jag och kolla den rätta för rosing. Så nu har jag kollat alla avsnitt så nu väntar jag bara på att emelie ska komma hit eller om det blir att jag går inte till stan, vi får se. Men nu kommer en bild på emelie och hennes nya jacka och en bild på min ommålade ring!


emelie och hennes nya jacka :)

den har vart silver och började tappa färg så jag målade om den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0