- grow up, peter pan

Idag har jag inte gjort något speciellt alls. På morgonen tog jag en lång dusch på typ två timmar och sedan drog jag till stan med min mor där jag köpte hårfärg och sedan mötte jag upp marcus! ♥

Nu har jag färgat mitt hår och det blev nästan svart, illa.. får se om jag behåller den här hårfärgen eller bleker det några gånger, hehe. Och juste, lurade elin att jag blivit blond igen, det var ganska kul.. kom just på att jag glömt att säga att jag skojade med hon lär ju komma på det när hon läser det här. (a) Ajja,  nu ska jag sätta på högmusik iväntan på min kära vän som alltid är så seg, sedan blir det att gå hem och då väntar sängen på mig!

 

You are too good for me..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0