- keep on dreaming

Igår blev det en riktigt chill kväll. Jag och amanda cyklade hem till elvira där vi kollade film och åt chips. Kändes som att det behövdes en sån kväll.

Idag är det städa som gäller för imorgon ska vi ha "släkt" kalas så då måste det vara rent. Sen mår jag inte så bra heller, har ont i halsen, hostar och är jätte förskyld så ska försöka ligga hemma och bli frisk. Men vi sex tiden kommer anna hit (en i min förra klass). Så vi ska umgås, för hon flyttar till västerås så det blir sista gången vi träffas på väldigt länge, eller kanske forever? Nej nu ska jag vara positiv.

En vecka framåt kommer jag inte hinna blogga så mycket, för mitt schema är ganska fullspäckat.

Söndag - Kalas i princip hela dagen, sen på kvällen ska jag vara med någon (tror jag)
Måndag - Stan en snabbis, packa med elvira och sen vara med emelie. Jag fyller år
Tisdag - Åker till göteborg med elvira, stan hela dagen
Onsdag - Liseberg
Torsdag - vet ej
Fredag - vet ej
Lördag - Skarasommarland
Söndag- Skarasommarland och hemresa

Sen när jag kommer hem på söndag så börjar skolan om och så blir det att satsa på skolan igen, men då har man ändå tid att blogga lite. Så nu hoppas jag att ni har full respekt att det inte kommer komma så mycket bloggade framöver ett tag. För att emelie ska börja blogga tror jag inte kommer hända, så jag får göra det bästa jag kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0