- last night

Helt underbart trevligt vi hade igår. Måste säga att det kan bli svårt att slå den idag men det ska vi lyckas med. Vi hann träffa massa folk och lyssa på enormt mycket musik. Hoffmaestro var ju helt klart höjdpunkten på kvällen där man nog lätt kunde ha trott att vi var påverkade vilket vi inte var. Resten av kvällen var ju lite lugnare ändå men ändå väldigt trevligt. Tyvärr var det ganska kallt men det får man ta.

Idag har jag varit på kalas hos min barndomskompis som fyllde 16. Vi fick min älsklingstårta så jag åt massa hehe.. Snart ska madde komma och senare kommer båda amanda och ale. Ikväll är det luleåkalaset igen så nu ska iv tagga massa!

Ikväll ska vi slå gårdagen!

ska börja tagga! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0