- love the way you lie

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen (jag vet att jag ber om ursäkt för det varje gång jag bloggar typ, men glömmer typ bort bloggen). Ni får hoppas på bättre uppdatering nu när skolan börjar, inte för att jag tror det men...

Kände mig tvungen att slänga in ett inlägg så att ni vet att jag lever. Helgen har varit bra, musikens makt sög ganska hårt, iallafall fredagen, men med bra sällskap blev helgen lyckad trots allt. Idag är sista dagen innan skolan börjar, kan ni förstå?! imorgon vid den här tiden har jag typ nyss kommit hem från SKOLAN, åååh.. fett less bara av att tänka på det.

Nu orkar jag inte skriva nåt mer, ni får alltid flummiga inlägg av mej. hehe, varsågoda!



Miss you guys! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0