- skaraaa

ojoj, inte bra elin! Igår hade vi fett kul på liseberg. Vi prövade allt som gick upp och ner utan att ens känna illamåendet. Vi spenderade hela dagen där och vi fick oss många skrattanfall. på kvällen när vi kom hem spelade vi blixten, hehe..

Idag var det stan som gällde. Vi skulle upp redan klockan åtta för att vi skulla hinna äka iväg och sola men klockan nio ringde mitt alarm (från gårdagen,) som jag hade glömt att stänga av och det var nog lika bra det. Vi åke till stan vid elva. I princip hela dagen gick jag tomhänt fram till påväg mot tåget då jag köpte mig ett par skor och en väska (bild kommer sen) Sen vi kom hem har vi hunnit chilla, solar och rakat benen...

Nu ska vi ut och lägga oss för imorgon beger vi oss mot skara!


det där är jag och elvira imorgon! 


Kommentarer
Postat av: madde

emelie är riktigt jääävla sämst på att uppdatera! :o

hoppas ni har det bra tjejer! :D<3

2010-08-21 @ 18:10:30
URL: http://maddekyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0