- snabbbbbis

Min uppdatering har varit sämst nu pga många skäl. Jag har hunnit med en massa dagar och kvällar/nätter med amanda. Vi har hunnit med många turer på stan och mindra shopping däremot. Myskvällar har ståt högst på listan och som ni förstår har det varit väldigt skönt. Just nu känner jag verkligen att jag har sommarlov men dessvärre är det inte så länge kvar av dom härligheterna, tyvärr. Om 20 dagar (har jag för mig) börjar vi skolan. Även fast det också kommer att bli kul att se klassen, schemat och alla nya saker så känns ändå sommarlov bättre. Tyvärr måste man gå i skolan också så det är väl bara att börja vänja sig.

Idag blev det en sväng med min mor på stan för att visa lite grejer jag önskade mig, så nu vet jag två av sakerna som kommer att vara i mina paket - jeans och ett linne. Jag köpte även med mig två på jeans och en t-shirt. (ni får bild på det sen för min kamera är hos amanda.. smart elin!) La även undan en bh och ett till par jeans men skippar jeansen och köper bh;n istället. Sen gick vi iväg och fikade och sen åkte mamma och handlade medans jag stannade och träffade amanda, ale och fanny. Vi stannade och åt en glass och sen kollade vi runt massa.

Kom hem vi fyra tiden och cirka tio minuter efter att jag komit hem kom hela göteborgsfamiljen hit. Kvar stannade linus och har varit här sen dess. Vi har varit och hyrt film och köpte godis, så nu har vi myst på och nu ligger han och sover. Förhoppningsvis så sover han lite längre än vanligt imorgon för väcker han mig 6 så lär han på ett blåöga eller två.

Morgondagens planer är att åka in till stan med amanda en sväng och inhandla lite saker. Senare kan det hända att vi har en spakväll med lite hårinpackning, ansiktsmask och så. Vet inte säkert om det blir det men vi får väl se. Annars får vi se vad som händer.

Nu ska jag nog börjar gå och lägga mig snart så att jag tar mig upp imorgon då han väcker mig. Men sålänge så var ni två bilder från föregående vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0