- vinnarna av veckans blogg!

Jag skäms både för mig och emelie för det här med veckans blogg. Jag kan säga att det var första och sista gången vi hade det. Nu har jag iallafall suttit och kolla och dom som har vunnit är Emina&Marie och dom är en riktigt bra blogg. Dom har en blogg som våran, att två skriver på en och samma blogg. Tycker det är roligt att någon har haft samma ide som oss. Däremot har dom bättre uppdaterin än oss. Så jag tycker helt klart att ni ska ta och börja läsa deras blogg!

Grattis till veckans blogg Emina&Maria! ♥

(här hade jag tänkt att lägga in en bild men tyvärr så kan jag inte ta en bild från deras blogg så nu får istället gå in och kolla!)

Kommentarer
Postat av: Emina

wuuuhu! :D undebart! hihi.

2010-08-04 @ 15:07:53
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0