- we love to rock

Förlåt för att jag inte skrev igår men jag hade inte en lugn stund. Det var kalas som gällde så det var mat som skull fixas, oss själva och en massa städning. Kvällen vart iallafall jätte trevligt med mina älskade vänner. Kvällen blev lång och vid fem tiden gick vi oss och la oss med en leende på läpparna efter en trevlig kväll.

Idag vaknade jag tio i tolv av att amanda och elvira stod bakom mig och skrattade för dom visste inte hur dom skulle väcka oss. Då gick vi upp och satta oss vid datorn och efter en kort stund tog vi ett städryck eftersom det var rätt stökigt. Allt eftersom började folk åka hem och vid två var det bara jag och amanda kvar så vi satte oss på balkongen och solade ett tag. Sen hoppade jag in i duschen och nu sitter vi har hos amanda och väntar på att pizzan ska bli klar.

Ikväll får vi se vad vi ska hitta på för något, vi är båda rätt trötta så det blir ingen sen kväll iallafall. Nu bjuder jag på en bild från kvällen.

(vi hade rocktema för er som inte visste det, så det är därför vi är lite extra sminkade)



juste kolla in min snygga tatuering ;) tatueraren bakom denna snygg tatuering är amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0