- you don't get it

Skrev inge mer igår men det berodde på att min dator inte riktigt funkade som den brukade. Jag och mamma försökte kolla på en film men den stängde av sig tre gånger och sen funkade inte internet heller så vi gav upp och gick och satte oss vid tvn. Kollade lite olika program fram till tolv då jag gick och la mig och 10 minter senare låg jag och läste för jag inte var inte i närheten av trött. Läste en timma och sen försökte jag somna igen, tyvärr tog det en och ½ timme..

Imorse skulle jag ta mig upp i tid men om 11.40 är tidigt så lyckades jag. Då åt jag frukost och kollade lite tv sen hoppade jag in i duschen. Klädda på mig och sminka mig. Dagens planer är att åka in till stan, jag vet dock inte om jag hinner gå så länge med dom andra för jag ska fara och handla till på torsdag eftersom jag ska ha "rock-kalas". För jag fyller nämligen år om en vecka precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0