- muffins

Imorse väcktes jag tio i åtta av en liten kille som var jätte pigg vilket jag inte var i närheten av. Vi elva tiden gick vi och lämna tillbaka filmen och sen drog vi till stan. Vi mötte upp amanda på bussen och gick runt och kolla på lite kläder. En halv timme senare kom pappa och hämtade linus och jag och amanda fortsatte våran tur på stan. Vi inhandlade även biljetter till luleåkalaset och även en massa kläder. Vi kom hem efter tre någon gång och sen dess har vi kollat lite kläder och tagit kort på allt jag handlar och jag vet tyvärr inte om jag fått allt på bild, men förhoppningsvis.

Ikväll vet jag inte vad som händer, men det kanske kommer var jag shoppat och det inlägget lär bli långt..


Kommentarer
Postat av: Emina

sv: nej men så kan det vara ibland! :b tack!

2010-08-04 @ 18:10:42
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0