- acne

Nu är jag hemma igen så det blev en snabbis på stan. Jag och mamma gick iväg på banthai och åt lunchbuffén. Vi satt och pratade på i nästan en timme, men det var ju ett tag sen vi pratade. Sen gick jag runt lite på stan hittade en t-shirt men jag köpte den inte därför att jag vet inte om jag ville ha den eller om det bara var för att köpa något. Just nu är jag hela tiden sugen på att shoppa men det brukar det sluta med att det följer med saker hem som kankse inte skulle ha följt med. Jag har iallafall länge spanat på ett acne linne som är super snygg, tyvärr kostar det 550 kr vilket jag tycker är lite dyrt för ett linne men jag funderar på att kankse unna mig det, ska tänka lite.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra eftersom alla min kompisar i princip är borta eller har annat för sig. Så det lutar nog mot att jag slår på en film, för jag känner mig ändå inte riktigt kry. Hade hoppats på att jag skulle hinna träffa amanda ikväll men så tur hade jag inte, men det kanske får bli imorgon?

något filmtips?


hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: panda

imorgon ! kom just in genom dörren (a) hihi :D <3

-och linnet är en stor hiss!

2010-07-26 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0