- airplane

Nu är även denna dag snart över och den har sett ut som alla andra. Kan därför inte berätta särskilt mycket. Idag har jag iallfall damtorkat 29 hyllor med minst 22 färgburkar på varje hylla, tidsfördrivande iallafall. Påvägen hem stannade vi och handlade lite inför maten och så kollade vi på ett hus. Gillade det men om jag tror rätt finns det människor i den här familjen som inte gör det.

Imorgon är det sista dagen på jobbet så jag ska väl ta i lite extra och sen ska jag bjuda på glasstårta tror jag (som pappa betalar!) Sen så ska det bli fint väder så ska försöka hinna med att sola lite. Ska även ta vara på kvällen och vara upp längre än till nio eftersom på lördagen så behöver jag inte gå upp tidigt - underbart!

Igår förde pappa in mina betygspengar på mitt konto så när jag gick inte idag och kollade om jag hade fått mina pengar så blev jag överlycklig när jag såg saldot, finns inget annat att säga en att jag är rik (om men jämför med vad jag brukar vara då.)

Nu ska jag gå ut och hjälpa pappa att måla eller något.

HAHAHA jag är inte annat än failad, jag höll på att skriva ut den här sidan, lyckat elin!


saknar min sötnos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0