- Elin hära

Jag vaknade precis och kände att det var onödigt att somna om så jag gick upp. Emelie ligger fortfarande kvar i sängen och sover. Vi hade bestämt att vi skulle ta oss upp i bra tid och åka iväg ganska snabbt för igår kom vi oss inte iväg förän vid 2 och då blir allting så sent. Idag ska vi ta oss en sväng till freeport och sen tillbaka till kungsmässan skulle jag tro.

Hade även velat sola lite men regnar öser ner utanför fönstret och för tillfället ser det inte som att det ska klarna upp.

nu ska jag gå och väcka emelie! later ♥

Kommentarer
Postat av: Emina

sv: Tack så mkt! :) Detsamma faktiskt.

2010-07-17 @ 11:49:11
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0