- Elin hissar&dissar

HISS:

Dagens hiss får gå till att man kommer in på sitt första handsval till gymnasiet. Jag fick idag vet att jag kom in på mitt första handsval som var enp (entrepenör). Det var jätte skönt att veta det så att man slipper gå omkring och grubbla över det hela sommaren. När jag sökte trodde jag inte att jag hade en chans men tydligen. Tänk om man inte kommit in på sitt först handsval så hade man nog känt sig ganska besviken. Så det känns iallafall skönt att veta det. så jag hissar känslan av att få veta vart man ska gå till hösten och att det blev det man helst ville!

DISS:

Det får gå till att man inte hittar något på rean. Alla verkar gå och fynda på rean men hittar jag något så är det på orginal pris. Själva rean är jätte bra, men dissen går nog till mig själv som suger på att hitta kläder. Har längtar efter rean för att man ska kunna köpa kläder till bra pris men jag lyckad ändå inte, så dålig är jag nog!


elin och rean går inte ihop?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0