- happyface

Dagen har varit fullspäckad med härligt saker. Vaknade imorse alldeles för tidigt - halv nio.. Steg upp, tog på mig lite kläder, åt frukos och så. Sen åke vi iväg och kollade lite filter och sånt till våran jacuzzi men vi hittade tyvärr inte vad vi letade. När vi kom hem satte jag mig ute i det underbara vädret. Det var 31 grader i skuggan det det är för varmt men jag ska absolut inte klaga. Hann även läsa lite i min bok, känns som att jag läst massor men jag har halva boken kvar! (y) Vi hann med lite kubbspel (och jag förlorade varje gång..), mat, badande, fotboll och massa bellman historier. Vi prövade även att göra cream brulé (stavvning) det vart riktigt gott efter fast vi mysslyckades förra gången. Annars har jag hunnit med att kolla en bond film som jag tydligen sett förut?

nu ska jag alldeles strac gå och lägga mig men först kommer lite bilder från min och maddes trevlig kväll!


mumma!

älskade i göteborg

vad är felet med mig?

capten morgan, eller vad det är?

starka tjejer?

vi fick besök

Kommentarer
Postat av: madde

haha, fyfan vilken äcklig krabba det var ! men då vi skulle ut i stugan var det värre ! ;D <3

2010-07-13 @ 00:32:15
URL: http://maddekyro.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha den var söt! haha jaa fyfan, fasat tyckte inte krabban var farlig ;) <3

2010-07-13 @ 10:05:09
URL: http://blacknwhite.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0