- hoteeeeeeeeeel room service

ah hei, har egentligen ingenting speciellt att skriva men kan väll berätta om min dag som vanligt dårå. Planen var att åka till typ arcus eller aron men eftersom solen gick i moln och jag hörde folk säga att det skulle bli regn så skippade vi det och hängde på bergnäset istället. Nu ska jag bara snabbduscha och sedan bege mig mot... hm.. nånstans, inte bestämt ännu. ;)

igår kom en person hit, vet faktiskt inte om jag borde nämna honom i bloggen? ah fast ne, tror han får förbli hemlig ett tag till, har förmånga läsare för att avslöja sånna saker just nu, hihi. Vi såg iallafall på fotbollen och chillade, typ.

Skriver kanske senare, fast tror inte jag orkar.. men vi får se, det beror på hur länge jag blir borta ikväll. Pussssheis!



jag saknar nästan mitt hår.. fast ne, men ska snart bli blond igen ;ppPp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0