- i like

Det här med veckans blogg hade emelie koll på så tyvärr kan jag inte göra så mycket. Ska snacka med emelie sen så att jag kan skriva om vem som vunnit eftersom emelie helt plötsligt tagit en bloggpaus..?

Gårdagen var jätte trevlig, så jag måste tacka framförallt amanda och elvira också. Jag och amanda började baka vid halv 1 och var klara 3. Vi hann med att göra muffins med hallon, kladdkaka med massa gott och cookies. När vi var klar smakade vi alla sorter och sen höll vi på att spricka. Efter att vi hade plockat unden i köket och suttit vid datorn ett tag cyklade vi väg till rödakorset men självklart hade domsommartider så vi var försena. Istället drog vi in till stan en sabbis och prövade lite kläder. Inget fick följa med hem men det är nog lika bra. Jag slängde i mig lite mat sen åkte vi mot bergnäset. Vi chillade där till strax efter nio då vi cyklade mot stan. Hämtade filtar och fika och åkte och satte oss på en brygga. Elvira kom och gjorde oss sällskap vid halv tolv. Vi var där till kring 12 då vi höll på att pissa ner oss så vi åkte till max och kissa och köpte en dricka. Sen åkte vi runt i stan lite och sen satte vi oss nere i norra hamnen och prata jag och amanda. Vi hann även med lite foton och så. Vid kvart i två åkte vi hem och så gick jag och la mig på en gång.

Idag har jag hunnit duscha och raka benen vilket var väldigt behövligt. Min frukost bestod av lite "gamla" nötter (från förrgår..) Nu ska jag gå och göra mig klar för att sedan åkte in till stan med amanda. Nu börjar jakten på vinterkläder och jeans!


amandas outfit för igår? hahaha

jag leker fotograf....

älskar dig

ojj, vad händer?

det för räcka för nu mer kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0