- ögoninflammation

ojojoj, detta är illa. Igår blev det en jätte god middag som bestod av massa småplocka. Resten av kvällen satt vi ute på altanen och pratade om allt möjligt. Vid ett tiden gick vi in och la oss.

Imorse vaknade jag förstaa gången vid halv sju av barnen, var inte särskilt sugen på att gå upp så jag lyckades somna om till halv tio. Då åt jag lite frukos klädde på mig och åkte iväg till freeport. Inhandlade inget till mig ssjälv men köpte en sak till mamma, vilket inte är så vanligt. Blev att åka hem och äta lunch och åkte jag och ulrica in till kungsmässan. Provade massa saker men ingen var nog bra för att följa med hem. Tur är det eftersom madde kommer på tisdag.

Förresten har jag på något vis lyckas få ögoninflammation så jag har fått klara mig utan smink och det kommer jag nog också att få göra några dagar framåt.

Nu lägger jag in dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0