- sämst uppdatering!

vi har uppdaterat extremt dåligt på sista tiden, förlåt för det men vi har inte haft tid. Hur som helst så kom jag nyss hem, skönt men tråkigt! Jag kommer verkligen sakna göteborg, det är ett ställe man gärna hade bott på; mycket shopping, snygga killar, liseberg, ja.. vad har dom inte där?! Det är helt underbart men har saknat mina kära vänner här hemma en hel del också men nu är jag hemma i luleå! Egentligen skulle jag åkt hem på måndag morgon men åkte hem idag istället för att jag hade feber och slut ipren (som jag överdoserat ganska rejält, men det är kärlek, eller nåt), skulle ändå inte bli frisk nog att orka göra något mer där men just nu mår jag faktiskt bra tackvare min sista ipren.

Ska försöka uppdatera bättre nu och elin slänger förmodligen in något inlägg senare, om ni har tur. Bara för att ha något att skriva om kan jag berätta om min hemresa:

Det började med att jag tog en taxi (05.20) till tågstationen i kungsbacka där jag sedan satt ute och väntade på tåget i typ en halvtimme bland massa äckliga människor (typ fyllon?). När tåget äntligen kom så vare såklart massa sådana människor där med. När jag var framme i göteborg city letade jag upp busshållplatsen vid nordstan där jag väntade på flygbussen. Höll nästan på att missa flyget eftersom jag kom till slygplatsen 15 minuter innan flyget gick men fick ändå följa med. Jag säger bara att jag borde inte åka själv, kände mig helt lost i göteborg på morgonen/natten/whatever. Men nu ska jag gå och packa upp, skriver senare.

Pusss ♥



Jag elskaaaar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0