- sämst uppdatering

Boden alive (kan inte annat än att hålla med alla om att det verkligen suger!)


förlåt för den extremt dåliga uppdaterigen, men jag har verkligen inte haft tid. I fredags kom pappa och hämtade mig och madde i luleå, när vi kom till boden drog vi till stan och kollade läget en sväng och sedan blev det en prommenad tillbaka. Under dagen hann vi gå till kvantum (halva vängen till stan) från ewa minst fem gånger, illa.

Mot kvällen fick vi även besök av emelie och amanda som kom med bussen. Vi fixade oss lite snabbt och begav (kan man säga så?) oss sedan till stan (om man nu kan kalla det för "stan") ännu en gång.

Kvällen blev lite oplanerad. Mötte ludde där lite random eftersom jag inte trodde han skulle dit och sedan gick jag & tjejerna med hampus, knut och några till - det var trevligt ett tag, sedan blev allting bara kaos och jag ångrar verkligen att vi mötte upp dom från början, hade hellre gått själv så det slapp bli en misstolkad situation. Jag måste bara få tillägga att jag avskyr folk som ljuger och hittar på saker om andra. Senare lämnade jag och emelie hampus och hans gäng och begav oss till busshållplatsen där jag satt och pratade lite med ludde... kvällens höjdpunkt typ?


Igår hände det verkligen ingenting speciellt. Under dagen chillade vi med lite jordgubbar och mot kvällen gick vi in till stan där vi mötte upp marcus och hans kompis. Efter att ha gått runt på "området" ett tag bestämde vi oss för att hyra en "tramp-svan" eller vad det nu var, iallafall en trampbåt som såg ut som en svan så då körde vi runt med den i typ 40 minuter, haha. Resten av kvällen gick vi bara runt och snackade med lite folk, satt på en bänk och ja.. vad gjorde vi mer? ajja, typ ingenting. Sedan skulle marcus och kolla på sin kompis lägenhet och vi orkade inte följa så då gick vi till max och käkade pommes frites! 

När vi kom hem gick madde och la sig medan jag och emelie hade all energi i världen, haha nej men vi var jättepigga så vi gick upp och snackade med pappa och hans kompisar som varit här hela kvällen, dom var lite smått onyktra så vi fick oss ett och annat skratt. Jag behöver inte ens nämna vilken tid vi gick och lade oss.

Det var min helg i detalj typ? fast ne.

Idag har jag sovit bort halva dagen men är fortfarande trött. Sitter just nu och väntar på att min far ska komma och hämta upp mig så att jag kan få ta mig hem till luleå!

Heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0