- shake N bake

Nu är jag vaken efter en helmysig kväll med amanda. Hon kom hit vi halv nio och då satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord. strax efter nio fick vi veta att elvira inte kände sig så bra så hon orkade inte följa med ut och cykla. Då hoppade vi upp på cyklarna och trampade till norrahamn. Efter ett tag kom den en läskig snubbe så då cyklade vi iväg till kvantum och handlade in alla ingridienser som jag och amanda ska ha till bakningen idag. På vägen hem tog vi en omväg. Väl hemma hos mig så pratade vi som vanligt. Det finns rätt mycket att prata om eftersom vi inte träffats på över 6 veckor plus att jag inte spenderar så mycket tid med amanda på sista tiden....

Idag är det iallafall bakning och picnik som står på schemat. Nu ska jag gå och göra mig klar, sen när amanda har vaknat kan jag tänka mig att hon kommer hit nästan omedelbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0