- sorry

jag kan inte annat än att säga förlåt. Både min och emelies uppdatering har varit urusel men desvärre kan jag inte ändra på det fram till på måndag. För nu när jag är i göteborg så har jag helt enkelt inte tid för att lägga ner massa tid på bloggen eftersom det oftast är fullt upp ändå. Vi har massa outfit och lite shopping som jag och emelie inte hunnit ladda upp än men när jag kommer hem ska jag lägga in allt som finns på min kamera, nästan

Det blev som sagt ändrade planer eftersom emelie åkte hem så idag har det varit hur lugnt som helst. Har hunnit med att planera en göteborgsresa till (om jag får med elvira villsäga!) Känner mig dessutom väldigt tagg på att åka utomlands men tyvärr så lyckas jag inte få med någon av mina föräldrar, men jag ska fortsätta kämpa på.
Nu väntar jag på att elvira ska ringa så att jag får dela med mig av min planer men tyvärr så går det rätt segt för henne. Men jag ska fortsätta vänta och sen ikväll det blir bara att ta det lugnt och kolla lite film.

skriver nog inte förän imorgon.. sorry.. men som sagt på måndag då jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0