- they don't care about us

Dagen började med att vi tog tåget in till stan. När vi hade parkerat så kom ett tåg (tåget innan det vi skulle ta) men vi orkade inte skynda oss så vi fick vänta  minter på det andra tåget. hehehe, på tåget satt det 3 snygg killar, mums! När vi kom in till stan tog vi oss till NK där vi mötte upp ulrica och så gick jag och kikade lite gran med jag letade efter acne kläder och jag hittade ingenting. Då gick vi iväg ill olivers och åt. Det blev en hambrugare för mig, illa.. Sen bestämde vi oss för att börja åka hem eftersom det inte är särskilt trevligt att gå på stan med små pojkarna. Efter många men tog vi oss hem och jag slapp till och med betala hehe! När vi kom hem gick jag raka vägen ut på altanen. Dock blev jag avbryten hela tiden så hann inte bättra på brännen tyvärr...

Nu har jag varit och spelat lite fotboll och visat mina skills men jag lyckas bara skada alla..

nu måste jag hjälpa att slå på linus dvd för min familj är inte dom mest tekniska..  outfit kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0