-

"All the things I know right now
If I only knew back then
There's no gettin' over
No gettin over'
There's just no getting over you." ♥


Jag har ingen aning om vilka ni bloggläsare är, och det är lite läskigt. Jag önskar jag visste exakt vem som läser vad, för vissa inlägg är inte menade till alla, men ni andra får läsa ändå, för vissa kanske förstår medan andra inte gör det. Just nu är mitt liv så jävla fucked up asså, eller det kanske var att överdriva men det är verkligen kaos. Jag har ingen aning om vad jag ska göra eller hur jag ska göra. Allting blir bara fel. Jag vill inte såra någon på något sätt.... men hur jag än gör så blir det så ändå. Du säger "det är bättre att bara se vad som händer.." och visst håller jag med om det, men hur länge håller det den här gången?.. Ja, det är något man aldrig vet och jag klarar verkligen inte av att veta att du kanske inte alltid kommer finnas där och därför kan jag inte heller räkna med dig längre. Det där blev lite rörigt, men hur som helst - förlåt till er som är värda en ursäkt, ni känner nog på er vilka ni är! ♥




Här får ni en riktigt gammal bild! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0