-

Nu har jag kommit hem efter en runda på stan. Blev inget köpt även fast jag såg lite grejen som jag skulle vilja ha. Emelie sitter hos frisören just nu och det var meningen att jag skulle sitta och kolla på men det ksulle ta två timmar så då orkar jag inte. Gissar att hon skulle hör av sig till mig sen så skulle vi hitta på något.

Idag var sista dagen i skolan och det känns helt underbart! Seriöst kan inte finna ord för hur skönt är och snart få lov. Nu längtar jag tills sommarjobbet är bort gjort så att jag har lite cash också.

kan tyvärr inte lägga in oufit eftersom jag har tappart bort min laddare till kameran. sorry



haha den här bilden fick sari (min lärare) skickat till mailen av en av föräldrarna i klassen som undrade vad vi gjorde. Dom trodde att som satt och drack öl hahaha!

Kommentarer
Postat av: hihi

vad dricker dom då ? (;

2010-06-08 @ 19:25:16
Postat av: Anonym

någon slags energidricka, tror det var monster :D

2010-06-08 @ 22:33:25
URL: http://blacknwhite.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0