- all the right moves

Gårdagen var minst sagt galen. Festen blev inte riktigt som planerad, men men, sånt är livet. Vi drog därifrån tidigare och åkte då till örnäset och hängde i en lekpark med marcus, albin och david, det var faktiskt nice! Jag gjorde säkert bort mig en hel del, men det får man ta. Har inte tänkt beskriva kvällen i detalj så det där får räcka.

 

Idag vet jag inte riktigt vad jag har för planer men vi får se vad som händer, ska nog till boden på kvällen, annars vet jag inte. Men nu måste jag gå och bädda bort sängen där madde sov i natt så att min mor inte kan klaga på det oxå.

 

vi hörs bloggen, heiido




gammal bild, men hm.. jag saknar mitt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0