- Åsa

Dom dagarna man behöver att emelie uppdaterar så gör hon inte det, illa! Nu sitter jag iallfall här i åsa och har verkligen inte mycket för mig. Dagen har varit trevligt även fast det inte har hänt så mycket. Vädret har iallfall varit på topp så har man tur har man fått lite färg men tror inte chansen är särskilt stor. Ikväll kommer det hit lite mer folk och jag skulle vilja gå och lägga mig i tid för jag är rätt så trött. Dock så kan jag inte det eftersom jag ska sova på soffan i vardagsrumet så det lär låta rätt mycket så jag får vara vaken tills alla andra går och lägger sig.

Imorong säger dom att det ska bli varmt, om det blir som dom sagt så ska jag ta årets första bad imorgon och även sola. Imorse fick jag springa som en tok på stan för att leta en bikini eftersom jag glömde min hemma klant!   Hade en timme på mig att köra in till stan med moppden gå till kungsmässan (jag är nämligen lite fjollig för jag vågar inte köra in till stan hehe..) sen fick jag spring in och ut i alla butiker. Som tur var hittade jag en bikini på hm kan visa sen. Köpte även en mascara och fyllde på mobilden eftersom jag bränt 150 på typ en vecka. Så idag slösade jag 550 kr.. fatta snabbt det går.

Nu ska jag gå ut och sätta mig på balkongen. skriver imorong! smsa om ni inte har något bättre för er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0