- dase

såg att emelie hade skrivit om min rädsla till spindlar och jag kan inget annat än att hålla med. Emelie gick efter mig med spindeln (i en tavla) och jag skrev ändå som en stucken gris! ni kan ju bara tänka er när jag sover i stugan på gården hos pappa som kallas spindel stugan.. inte blir det mycket till att sova.

Nu är jag hemma och borde egentligen bättra på min rapport lite gran för att jag ska få ett säkert vg. Känns inte särskilt lockande eftersom jag inte vet vad jag ska utvecka. Känns jävlig meningslöst att skriva det men jag måste höja mig. Får väl samla mig och sen börja skriva. Ikväll ska jag försöka ta mig en sväng till gymmet eller en springtur, får se vad det blir.

nu ska jag försöka fortsätta med det jag höll på med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0