- disco heaven

Idag blev det en sväng på stan med amanda. Blev bjuden på en glass och fick gratisskjuts både dit och hem, med andra ord - awesome! Tanken var att vi även skulle hinna till basket grejjen på hälsans, men när vi kom dit märkte vi att allt folk drog så då skippade vi det och gick till varvet där vi blev upphämtade av amandas far.

Kvällen är inte riktigt planerad ännu men den kommer mest troligt spänderas med amanda & madde, vad vi ska hitta på har jag däremot ingen aning om, men vi kommer alltid på något, hihi. Det var allt för denna gång, skriver kanske innan jag går och lägger mig om ni har tur. ;pppPPppPP



ännu en ego, bara för att jag är dålig på att ta med mig kameran, bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0