- emelie hissar&dissar

Insåg just att vi inte har hissat&dissat på länge så jag kom på att jag skulle göra det nu.

Jag vill hissa sommarlovet, helt klart. Det är så sjukt underbart att vara ledig en hel sommar, tiden går så fort. Det bästa med sommaren är ju alla resor man gör, stockholm..göteborg.. osv. Vi får se hur den här sommaren blir, men förhoppningsvis tar jag mig ner till göteborg under gothia iallafall, men nu ska jag inte ta och berätta om hela min sommar, för det har ingenting med det här att göra egentligen. Men min hiss för idag blir iallafall SOMMARLOVET!



Och jag vill då dissa det sista plugget. Det är så irriterande när alla lärare kommer på att vi ska göra 1000 inlämningar nu innan sommarlovet. Man blir helt deprimerad av alla läxor de ger en, men nu är det snart över för mig. Har bara en inlämningsuppgift kvar, sedan är jag klar!! Men ja, jag dissar det sista plugget (som alla lärare kommer på precis innan man går ut..)


(jag snodde en bild elin tidigare använt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0