- funny things

Just nu är det jobb som gäller. Idag har det gått riktigt snabbt men när jag tänker tillbaka så känns det som att jag inte har gjort något och det brukar göra att dagarna blir väldigt långa. sen har jag gjort alla andra dag sysslor. 

Imorong är det jobb igen som gäller. Ulrica ska vara ledig och jag hade önskat att jag var henne men nu är jag inte det. Däremot så ska jag få sluta klockan två istället för tre så det är ju positivt det iallafall. Måste hinna mig in till stan en snabbis då för att köpa lite grejor. Ska även kolla om jag hittar något att ha på mig på midsommar eftersom min garderob är rätt tom så skulle det behövas något nytt. 

Förresten vad ska alla göra på midsommar? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0