- gothenburg

Kvällen har bestått av en lång dusch och ett gossip girl avsnitt. Nu känner jag att jag börjar bli trött så jag tror jag ska gå och lägga mig. Imorgon blir det att gå upp kring åtta och åka redan vid nio även fast planet går 10.25. Mamma hade tyvärr någon kurs då så jag var tvungen att åka i tid eller ta bussen och då sitter jag hellre där borta och väntar. Så alla kan ju vara sociala.

Eftersom att jag åker till göteborg är det inte säkert att jag kommer kunna uppdatera lika ofta eftersom att jag oftast har fullt upp där. Dom tre första veckorna kommer jag även att sommarjobba vilket betyder att jag inte kommer att ha så mycket att skriva om. Därför hoppas jag på att jag ska kunna lägga in mycket outfit och sånt, men vi får se. Hoppas att emelie kommer att hålla igång bloggen. Fast bloggar hon som hon gjort idag så lär det ju inte hålla särskilt länge.

Kommer heller inte spendera så mycket tid vid datorn och det betyder att jag inte kommar sitta något vid msn så vill ni få tag i mig så får ni ta och skicka iväg ett sms eller slå mitt nummer och ringa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0