- hos pappa

Nu har jag kommit hem till pappa efter att ha varit och handlat och hämtat pojkarna. Trodde att det skulle bli att åka och jobba på en gång men inte det så nu förlorade jag juste lite pengar, illa! Idag när pappa hade hämtat mig på flygplatsen så börja han vifta med händerna (det  betyder att han vill att jag säga säga något) man jag fattade inget och då började han säga "taack så mycket älskling" Jag bah "jahha, (i) hur mår du?" då börjar han skratta och sa "haha ja det också, men jag tänkte mer på grattis pappa!". snacka om att jag skämdes hur kan man glömma bort sin pappas födelsedag. Men jag försvara mig med, men har man inte facebook får man skylla sig själv. 

Så ikväll det blir god middag och tårta och sen får vise om jag orkar mig ut på en jogging tur. Dock tror jag inte det men jag ska se vad jag hinner med. Men nu har pappa pratat klart i telefon så jag ska skynda mig bort från datorn innan han ser att jag sitter här annars blir han sur han tycker jag bara sitter vid datorn hela tiden, illa!

Tyvärr har jag inte bilder!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0