- I'm alive!

Idag börjar jag lixom undra vad som har hänt med elin?.. Hallå?!

Har inte gjort någon speciellt sen senast, bara läst lite bloggar och så vidare. Egentligen så borde jag plugga eftersom jag har matteprov imorgon och kanske so-redovisning, plus att jag borde skriva på min no-rapport, men ja har inte planerat att göra någonting av det jag borde göra. Sånt är livet, vilket just nu suger och ska jag vara helt ärlig så har jag inte speciellt mycket hopp för att sommarlovet kommer bli så bra längre, och vill inte börja gymansiet heller.. enda anledningen till att jag börjar enp i höst (dvs. om jag kommer in, men det borde jag typ kanske) är för att emelie bokstavligttalat skulle döda mig om jag bytte, kanske skulle elin också göra det, eller jag vet inte.

För övrigt ville jag bara säga att jag är bäst, även fast mitt liv suger dassse just nu.

PUSS


På fredag gäller det. Ingen annan som ska dit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0