- jet set

Kom precis in efter att ha varit och mött min mamma eftersom hon behövde hjälp när hon hade varit och handlat. Så gick till ica och bar hem alla påsar men mina enorma muskler ;) Nyss kom mamma in i mitt rum och visade ett papper där det stod att hon hade fört in mina betygspengar på mitt konto. now i'm a rich bitch! Sen fick jag även en klockan av min älskade mor. Det var lite roligt för i onsdags var jag och kollade på en klockan men jag hade inte nog med pengar med mig så det saknades typ 20 kronor men nu fick jag en nu istället. tack mamma! ♥

Nu börjar min mage kurra efter mat vilket inte är så konstigt eftersom att jag bara ätit en macka till frukost, så nu ska jag försöka få mamma att göra lite mat.



Vilken färg tycker ni är snyggast? Jag fick en rosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0