- jobba, sova äta

Nu är jag hemma efter en helt okej dag. Allt gick bra även fast det var gansak jobbigt. Nu har jag hjälpt pappa med maten så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Funderar på att fara och sola för jag är alldeles för blek känns det som. Ska även kolla en avsnitt av the mentalist eftersom det är de sista avsnittet ikväll och sen blir det att sova.

Mina dagar går i storsskett ut på att jobba, sova och äta.. hemskt men sant.

Ska lägga in bilder senare för min kamerna ligger på laddning just nu!


vart finns det snygga byxdressar? vilket den på bilden inte var!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra stavning!

2010-06-22 @ 19:16:25
Postat av: Anonym

vad har jag nu skrivit fel? (a)

2010-06-23 @ 16:58:25
URL: http://blacknwhite.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0