- kvantum

Kvällen har bestått av en låång cykeltur till kvantum, eller asså.. haha. På vägen dit fick jag x-antal flugor i ögonen och påväg hem fick emelie punka, eller någonting hände iallafall så då kom vi på värsta smarta sättet att ta oss fram på - jag cyklade och hon åkte på min pakethållare samtidigt som hon höll i sin cykel, hahah det måste sett så jävla fult ut! Anyway, när vi kom till norrahamn funkade det inte längre för hennes hjul dampade ur så då fick hennes pappa komma och hämta hennes cykel, illa.

Nu sitter vi och äter jordgubbar och smält choklad, muns! ♥ men ska vara lite social med mina vänner nu, vi hörs senare.

heido



haha, älska blixten va?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0