- laaaat!

Nu sitter jag här och chillar. Idag har jag inte gjort att piss typ. Skulle vara duktigt att träna men orkade inte utan jag åt rabarberpaj istället jätte duktigt verkligen. sen skulle jag sola för att få lite färg till på fredag men jag orkade inte ta mig till solariumet heller även fast det tar två minuter att gå dit. dock är det dyraste stället i stan typ men jag orkar inte gå. Skulle även plugga men det gjorde jag inte heller. tro det eller ej men det var min mamma som sa att jag skulle skippa det. fattar ni min mamma sa det :o? Så om jag drar en slutsats om min dag kan man säga att jag har varit lat..

Imorgon är det skola igen och det är sista veckan. så här kommer våran vecka se ut:

måndag: vanlig skola sen avslutning med klassen som innebär waldorf och sen grillning
tisdag: vanlig skola, städa ut skåpet
onsdag: ledig
torsdag: ledig på dagen sen bal
fredag: skolavslutning!

Helt underbart!


kreta ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha Elin!! Du är ju helt underbar!

2010-06-07 @ 08:45:14
Postat av: Anonym

Det var jag som skickade den förra

2010-06-07 @ 08:46:01
Postat av: Anonym

haha jag vet!

2010-06-07 @ 16:29:37
URL: http://blacknwhite.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0