- Liseberg all day long

Nu är jag hemma efter en låång dag på liseberg. Nu är jag jätte trött efter att ha sprungit mellan alla karuseller och stått i alla dessa köer. Det har iallfall varit en jätte trevlig dag och vädret kan man inte klaga på. Det har varit super varmt och inte ett moln, man hade bara önskat att man låg hemma och solade en dag som den.
Det har hänta två stora händelser och det första var när linus vann en stor mjölkchoklad. Den andra var då oliver svimmade i en karusell pga att dom hade snurrat för mycket. Då ramlade han ihop och slog huvudet någon stans och sen fick han värsta bulan.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra och jag tror inte heller att jag kommer skriva något mer förän på lördag kväll. För imorgon ska vi åka ut till åsa och fira midsommar med anna-karin och hennes familj och det blir även att sova där så kommer inte hem förän på lördageftermiddag och det inte är piss väder för då lär det nog bli lite tidigare.

Vad ska alla göra på midsommar?

Här kommer lite bilder från dagen, var lite halvt fotograf eftersom jag inte åkte så mycket.


mumsar på förfullt

stor vinsten


jag älskade tydligen den där karusellen som liten



Linus - nästa prinsessa? kolla bara vinkningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0