- party like a rockstar!

Nu har elin nyss åkt härifrån så jag sitter bara och tar det lugnt. Har nämligen ingenting att plugga eller nåt så jag funderar på att dra till gymmet en sväng och sedan solariet. Börjar verkligen vara i behov av att sola, det var ju ett tag sen eftersom jag inte FÅR sola längre för mina föräldrar, but I don't care. Måste vara lite brun till sommaren iaf!

Vet inte vad jag ska skriva nu, har ganska stor brist på fantasi. Hur som helst så har jag två skoldagar, en bal och en skolavslutning kvar innan sommarlovet, wonderful. Jag har inte heller några läxor kvar. Skolavslutningshelgen kommer bli awesome, tro mig. På fredagen vet nii redan vad vi ska göra för det har jag skrivit tidigare tror jag, och på lördagen blir det kanske att åka till pappa i boden och isf får vi se om jag lyckas få dit anton också!

NU är det dags för mig att byta om och göra mig klar, heido. <3


everything is just wierd now...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0