- rörigt!

Har varit sämst på att uppdatera men jag hoppas att ni tar hänsyn till det. Igår tänkte jag blogga men jag var så jävla trött så när ulrica frågade om hon skulle stänga av datorn kunde jag inte göra annat än att säga ja.

Igår hann jag ta en tur med moppen och ju vad tror ni händer? jag får motorstopp. Som tur va hade pappat tvingat mig att ta med mobilen om något skulle hända så jag hade möjlighet att  ringa han. Så då kom han med bensin. tror ni det var kul att stå där så alla åkte förbi? NEJ! Sen åkte jag hem åt lite mat och kollade på bröllopet. Bröllopet kommer komma i hiss&diss kategorin senare men frågan är ska jag dissa eller dissa? Resten av kvällen spenderades vid tv:n och vid elva gick jag och la mig.

Idag vaknade jag halv elva vilket är ovanlig länge för att sova här eftersom min pappa alltid väcker mig. Vi har hunnit köra lite kartonger till pappas jobb och självklart så började det regna när vi var påväg så när vi kom fram rand det vatten om kartongerna. Nu har jag precis varit ute med moppen och handlar mos och nu ska jag ut och hjälpa pappa att olja in altan. 

Skriver senare och då kommer det outfit för idag och igår!


soon baby soon ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0