- Sakna..

Inte för än nu känner jag hur mycket jag kommer sakna min klass, skolan - allt! Idag på skolan när alla gick omkring och grät visste jag hur det skulle sluta, alla skulle splittras. Jag gick omkring och skrattade medans alla grät. Folk undrade vad som var felet med mig och jag förstår dom. Hur kan jag låta bli att gråta då våran klass ska slittras. Våran klass har blivit tightare nu i 9:an förut var vi grupperade men nu var vi verkligen som en klass. Det enda som var positivt var när dom sa "vi ses iallfall i gymnasiebyn!" Men eftersom tanken är att jag ska börja entrepenör så kommer det inte heller ske.

så jag måste vara säga 9e ni är helt klart bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0