- saturday night

Jag kom nyss hem efter en lite halvt galen kväll med brudarna och några random boys. Kvällen började med att jag åkte till elin, sedan kom även madde och amanda. Efter ett tag bestämde jag och madde oss för att åka och lämna hennes moppe hos hennes mor, så då gjorde vi det och på vägen tillbaka till elin ringde de och bad oss vänta för att vi tydligen skulle ut på en promenad.
När vi mötte upp dom såg vi ett gäng med fyra killar som vi mötte och ja.. efter mycket spring, skrik och skratt hade vi börjat snacka med dem (till en början på engelska?!) Vi gick till stan och satt vid norra hamn och snackade sedan drog jag hem och mina vänner fortsatte vara med dem, I guess!

Nu ska jag göra mig klar och sedan slå på en film eller något, får hoppas på att jag inte somnar vid tv:n som igår. Det är inte så nice att vakna med typ nackspärr (stavning?)..


vet inte om ni kommer ihåg den gången då vi gick till kioskpirren för att
köpa glass, men ville sedan helt plötsligt inte ha glassen? hur som helst
.. så här gör vi med våra glassar, visst är vi duktiga?! :D


Jag lyckades ta en lite halvt dålig bild på några av pojkarna, men iaf
bättre än ingenting! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0